Der kommer gaver hele tiden. Sådan oplever jeg det.

Vi får ikke alene hjælp fra Børnenes kontor i år, men også fra Baptistkirken i Baggesensgade har Irli og Johanne hentet 3 poser varer og fra Lions får vi – takket være Familieværkstedet – en kurv med hjælp til julen. Familieværkstedet har desuden skaffet et gavekort, så Johanne kunne få nye glas i sine briller, for det viste sig, at hun kun kunne se med 60%’s styrke, men hun har ikke klaget, så jeg er meget heldig, at det var lige i rette tid, vi fangede det og fik gavekort.

Idag fik jeg forærende nogle ande-bryster hos Kirsten og Jan, som også senere får nogle ting til computeren i overskud og spurgte, om jeg kunne bruge det. Det giver en betydelig forbedring af den computer, der står i al-rummet, så det er perfekt timing.

Det er efterhånden er helt overvældende, som vi er heldige og vi sidder her til aften og snakker om at have en følelse af taknemmelighed, der helt kan overtage, når så meget godt opleves på så kort tid. Det beviser for mig, at der er mere mellem himmel og jord – og det er jo temaet for julen her i huset i år, så det er altså … måske … engle? nisser? Men det er bestemt også dejlige menneskers værk.

Så tak foreløbig. Og må alle have en dejlig julefred og tænke med hjertet.