nissi-ninDet er skønt med jul. Jeg holder virkeligt meget af den tid, men i år har det været fuldstændigt overdådigt, fordi det er nærmest strømmet ind i huset med hjælp og kærlighed fra mange kanter – også uventede!

Ikke mindre end 3 steder har vi fået julemad fra – især takket være Familieværkstedet, som også forårsagede, at vi fik et gavekort, så Johanne kan få hjælp til nye glas i sine briller og så alle de fantastisk betænksomme gaver fra venner og familie! Overvældende er det eneste ord, jeg kan finde til at dække denne jul.

Det er en forsmag på, hvad det nye år vil bringe!

Harrison Ford er ved at tæske en sur irer i fjernsynet – lyden kommer ud gennem de fantastiske nye højttalere. I mit glas er 2. omgang af rødvin, som jeg nyder i <fulde> drag. Jeg har lige spist en stor portion frugt med flødeskum, efter at jeg HAR spist mine grøntsager! Johanne er hos farmor, for de ville holde fast i at det er onsdag og at det er hygge hos farmor, så jeg er alene og nyder det.

Vi var ellers noget på den, efter farmor Irlis computer ikke duede, da jeg havde været inde og prøve at lægge en Firewall ind, så jeg var ovre og forsøge at reparere skaden og så virkede internettet ikke. Tilbage igen og reparere igen, men på en eller anden måde lykkedes det mig at få systemet op at køre igen, så nu er det hyggetid for mig og jeg har fået sms fra Johanne, som tyder på, at de også hygger sig i den anden ende af Ishøj.

Julerosen er forresten sprunget ud lige til tiden.

julerose 2007
