Jeg har fået en kæmpe gave idag – lyd !!! – også i den grad – og den er god !!!

Se, jeg ved godt, en del mennesker, der har mødt mig, vil mene, at jeg da har lyd nok, så det måske ikke lige var en ting, de fornemmede, at jeg manglede, men sagen er, at jeg idag fik en fantastisk gave i form af et sæt højttalere ! Så det er altså en slags ekstern lyd, det handler om.

Kirsten og Jan sagde, de havde allieret sig med Julemanden og nu kom de så med et sæt højttalere, som har subwoofer, kan tilsluttes computeren, mp3’eren, tv, dvd og sikkert også kaffemaskinen, hvis der ellers er et hul, der passer til stikket! Så nu kan jeg sætte HØJ lyd på (kaffemaskinen???) og hoppe rundt som en t(ina)osse. Sikke en gave. Når nu jeg sådan holder af at høre musik, så er det meget værd at få lov at kunne høre det ordentligt.

Derudover fik jeg at vide idag, at vi i år får julehjælp fra flere steder, idet Familieværkstedet har været utrolige til at gøre mig opmærksom på muligheder for at søge støtte til os, og tilfældet (eller “universet”?) vil, at jeg har fået tilsagn fra hele 3 steder, så jeg er sikker på, at vi har mad nok til hele januar måned med. Er det ikke fantastisk, som det kan ske og så på 2 dage?

Idag var jeg ellers på hospitalet som opfølgning på problemer, der stadig er i nogle af de nedre regioner fra for 6 uger siden, men det var ikke gode nyheder, der kom ud af det. Problemerne stammer sandsynligvis helt fra 1999, da jeg blev rygopereret, men har gået ubemærket hen, p.gr.a. de føleforstyrrelser, der dengang fulgte, og nu er det slemt, men det kan blive meget bedre, selvom det er noget af en tilvænning, der skal til. Ingen problemer, vi/jeg bliver påført, er større end de er til at klare! Når jeg skriver lidt kryptisk om det, så er det fordi, jeg har brug for at få viderebragt, at der er noget at se til, men detaljer er ikke strengt nødvendige i de private gemakker.

Så alt ialt blev det til 4 ! supergode og 1 dårlig nyhed på kun 2 dage. Fantastisk alt ialt.

Jeg er taknemmelig for den positive opmærksomhed, der bliver givet til Johanne og jeg. Det er mere værd end guld, men jeg har nu alligevel spillet 2 rækker i Lotto bare for at være sikker.

“Hvo, som ikke spiller, intet vinder” (lettere omskrevet) og med undtagelse af de 3 dage om måneden, hvor PMS har førersædet, synes jeg faktisk, at jeg vinder mere, end jeg taber! Det er bestemt ikke ringe. -Og nu skal jeg bare falde til ro, så jeg kan sove. Imorgen har jeg sat mig for at komme op og træne, og det glæder jeg mig meget til – også.

