Tingene går hurtigt i øjeblikket. Jeg er lige blevet rask efter den dumme virus og nyder at være igang igen, selvom hosten ikke helt vil slippe.

I fredags var vi på Als for at se den efterskole, som Johanne har udset sig til at spendere 9. skoleårs penge på. Det var en af de eneste, der havde de fag på højt niveau, som hun skal bruge for at nå sit mål, så derfor er det en så langt væk. Skolen er helt fantastisk alene af den grund, at den er placeret i et slot! Det giver en helt speciel stemning, som vi alle nød i fulde drag. Johanne faldt fuldstændig for stedet og vi håber nu, at kommunen kan hjælpe med nogle praktiske ting, som jeg ikke magter at tage hånd om. Det bliver spændende.

Jeg har lige sendt Johanne afsted idag – tirsdag. Hun skal sove hos Ann og Thomas i nat, for imorgen tidlig ved 5.30-tiden skal de lette til Paris og Disneyland.

På søndag kommer Johanne ret sent hjem og om mandagen møder hun i praktik på Geologisk institut. Hun har selv skaffet praktik-pladsen og det var så heldigt, at de ellers ikke tager praktikanter fra andet end 9.-klasser, men der var lige plads i den uge, så hun greb chancen. Heldig tøs!

Nu skal jeg have et lille projekt lavet, mens Johanne er på ferie, men jeg skriver om det senere, når jeg ser, om det blev til noget.

Hygge. Det er den smukkeste tid på året, vi går i møde nu, selvom den er lidt vemodig, men det er jo hvert eneste efterår!

