Kors i hytten – kryds i sommerhuset – der er allerede gået en måned fra jeg sidst opdaterede herinde, men tiden er gået stille og roligt.

Lige i øjeblikket kæmper jeg med en virus, der larmer ad h… til i mine bronchier og giver lidt feber, men ellers slapper jeg af og lader den rasere.

Farmor Irli, hendes bror Poul, Johanne og jeg var i Tivoli i sidste uge og jeg tror, det var sidste gang i denne sæson, vi var derinde sammen, så det var heldigt, det var så hyggeligt, og Onkel Finn stødte til os derinde til et dejligt måltid. I år har jeg nået at komme derind foreløbig 8 gange, så årskortet er rigeligt betalt.

I denne weekend har Johanne heldigvis haft masser at lave, for hun har været på arbejde med at demonstrere Streetsurfing begge weekend-dage á ca. 9 timer, men det er stadig så sjovt for hende, og selvom hun er stolt af, at det er hendes arbejde, så betragter hun det ikke helt som andet end sjov og ballade. Hendes chef er en perle, der sørger for hende og de andre unge mennesker mht. mad, drikke og hygge, men som også forlanger, at de er seriøse overfor publikum. Til gengæld for de unges entusiasme får de mulighed for mange forskellige oplevelser og f.eks. denne søndag prøvede Johanne at blive kørt rundt i en Lambourghini!!! Hun rystede af spænding og adrenalin, da turen var forbi og var meget bevidst om, hvor sjælden en oplevelse det var.

Nu ser vi frem til næste store oplevelse, for på fredag kører Thomas og Ann os til Als, hvor vi skal besøge en efterskole, for at Johanne kan se, om det er der, hun kunne tænke sig at bruge tiden i 9. klasse!

Det er i sandhed en magisk tid, hvor der sker mange gode ting for især Johanne. Jeg er meget taknemmelig for det og  tager en dag ad gangen. I næste uge er jeg jo rask igen og kan igen deltage.

