Johanne er taget på FDF-lejr i Viborg og jeg holder ferie herhjemme med Kanin Hansen. Det er dejligt, fordi jeg kan slappe af ved tanken om, at Johanne har det godt og samtidig kan jeg være helt mig selv i et lille stykke tid – det skal forstås som, at i den periode, hun er afsted, skal jeg ikke tænke på, hvad klokken er og om der er mad i køleren. (Den HAR jeg spist).

Foreløbig har jeg fået malet lidt på nogle havemøbler og rigget noget lys til i stuen, og nu er jeg gået i gang med at rydde op i alle de ting og sager, jeg bruger til at være kreativ. De er i kasser, som er sat over hele huset og er aldrig blevet organiseret ordentligt. Så nu skal det være.

Efter det trænger badeværelset til lidt maling og måske lidt forbedringer, men det må jeg se på hen ad vejen. Derudover har Kirsten givet mig noget bæver-nylon, som jeg kan lave til regnslag til når jeg er på el-scooteren og skal have læ for regnen. Jeg er meget taknemmelig for det.

Når Johanne kommer hjem lørdag, er det kun for en lille stund, for hun skal afsted igen om søndagen, men der planlægger jeg at foreslå hende nogle forbedringer til kaninburet, som jeg så kan lave i den periode, hun er afsted på astma-lejr på Fyn. Det glæder jeg mig til, for det, tror jeg, bliver sjovt at lave og male.

Ellers er jeg noget spændt på at se Johanne på lørdag, for hun ringede idag og bad om at måtte blive klippet på lejren – tilsyneladende af en, der har styr på, hvad hun gør, så det tror jeg på ^_^

I haven står alt vel til, så det er et nydelses-sted denne sommer.

