Så fik jeg sovet lidt i løbet af natten og efterhånden er det blevet sådan, at 4 ud af 5 nætter, får jeg slukket fjernsynet og jeg vurderer, at jeg de nætter sover gennemsnitligt 3-4 timer.

At sove er noget af det vigtigste for at kunne have det godt. Det kan jeg skrive under på! Og takket være Silva-kurset i slutningen af December, som svoger Finn betalte for, kan jeg nu sove dobbelt så meget som tidligere – om natten! Det kan slet ikke gøres op i penge, hvor meget betydning, det har for mig. Jeg er dybt taknemmelig for, at Finn gav mig denne chance for at forbedre min livskvalitet.

At Silva-kurset så også gav meget mere, fordi det i det hele taget handler om at tænke anderledes – må hellere se at få lavet den side om det – det er bare så meget mere fantastisk. Og nu har vi lavet en lille træne-gruppe; Kirsten, Birgitte og jeg træner sammen, så vi kan få endnu mere udbytte af det kursus, vi alle har været på. Det er meget givende.

Så det var 2 ting, jeg er taknemmelig for. Kurset og gruppen.

En lille engel er kommet til huset fra Lene. Hun tog på ferie og havde den med hjem til mig og Lene er jeg taknemmelig for at kende – uanset engel, for hun er et specielt menneske. Jeg nyder meget, når vi har tid til at være sammen.

Lige lidt nyt om mit billede: http://soho.nascom.nasa.gov/sunworks/exhibit.html#UN

Det er nået til Californien og skal være der indtil august.

