Det ser ud til, at mit humør og aktivitetsniveau følger vejret temmeligt tæt. Ihvertfald har jeg et par inaktive dage med flere smerter end ellers og det passer med, at vejret er ad h.. til.

Ugen begyndte ellers godt med, at Johanne og jeg fik ryddet en masse op på loftet mandag og vi fik afsluttet det med at få affaldet på genbrugsgården og det, Johanne ikke vil bruge mere blev også afleveret. Johanne gjorde et fantastisk stykke arbejde og uden dårlig stemning et eneste sekund!

Det er en skøn følelse, at vi fik det af vejen, for det nager mig lidt, at der er temmeligt meget overflødigt bras på loftet.

Ellers prøver jeg at få taget mig sammen til at få ryddet op i alle mine kasser med ting til kreativitet. Det mest kreative ville være, hvis jeg kunne finde de ting, jeg skal bruge, når jeg starter et projekt. Det var f.eks. en nydelse at kunne lave en sød gave forleden, men det var alt for stort arbejde at finde tingene og så bliver det anstrengende istedet for sjovt.

Nu ser vi frem til ferien og jeg vil forsøge at have nogle projekter at lave, så sommeren kan blive god at se tilbage på for mig også. Det skal være noget sjovt!

