tulips

Så er der lidt liv i kludene igen, men jeg får kun lige lagt lidt billeder ind i dag. Herover er det et billede af de tulipaner, farmor Irli gav mig til at holde mig med selskab på min fødselsdag. Den skal nemlig først holdes på fredag, hvor Johanne er hjemme – hun er på kursus med FDF her i hele påsken – så jeg var bare mig selv den dag; lige bortset fra, at faster Bodil og fætter Andre kiggede forbi til en kop mokka.

Uden barn her i påsken, får jeg indhentet lidt af det i dagligdagen forsømte og får pillet lidt i navle-støvet. En ganske herlig fordrivelse af tiden.

Nu da har jeg oploadet et par billeder til tidligere indlæg i bloggen, så kig lige nedad på tidligere poster, måske er der billeder, der ikke er set før. Har bestemt plan om at få skrevet lidt imorgen, men holder for idag, for jeg har brugt alle kræfterne på at ordne have og gå på genbrugsgården med affald (fik lov at være til lidt hjælp hos Birgitte med hendes affald også – hyggeligt) samt hente sten til haven.

kaninstenDen ene sten på engen har altså pels og hopper lidt rundt – og så kan man se, vi har fået swimmingpool ved æbletræet! Der er ingen smalle steder hos os!

I baggrunden er min trillebør; ja det er altså den gamle klapvogn, der stadig er til stor gavn, når der skal flyttes sten, krukker mv. Efter billedet er taget er jeg blevet færdig med at få lagt sten langs murene i hele haven, så kanin ikke graver inde ved murene, hvor den har haft fat i isoleringsmaterialet. Jeg tror ikke, Rockwool er en del af et nærende måltid for en lille kanin. Så det er stoppet nu.

