Nisserne er kommet, englene synger på hylderne og svinet er stegt, gåsen er stegt, kyllingen er stegt, kagerne er bagt og grøden er klar til skum! Kartoflerne har fået flået skallen af og er kogte, og gaverne er klar til at få flået papiret af.

Vi er klar!

juletræ

Og nu har jeg vist fået adgang til kursus den 27.-29. december! 10 timer om dagen! Og instruktøren påstår, jeg sagtens kan klare alle dagene og ellers kan jeg dele kurset op i flere omgange. Pyh. Det bliver spændende at se, hvad det fører med sig, for jeg har fået et godt indtryk af de muligheder, det skulle give, men hvem ved, om det virker på mig ;-D Jeg skulle ihvertfald gerne finde en ny måde at se verden på, for det trænger jeg til.

Så jeg har haft lidt travlt med at få gjort alting i orden til, at der ikke skal ordnes så meget som en daddel før inde i det nye år.

Imorgen tidlig kommer Birthe og kører mig ud på kirkegården for at tænde lidt lys og sætte nogle tulipaner. Det plejer at være så stemningsfyldt og jeg glæder mig meget. Så kommer Birgitte og spiser ost sammen med mig og et par kopper kaffe og så er det ved at være tid til at gå til frokost!

Ja tænk, vi skal til frokost på juleaftensdag. De foregående år var det lidt efter frokost og bød på kaffe, slik, kager og pakkespil, men i år vil Lene prøve noget andet og har inviteret til frokost – og pakker!!! – og kaffe! Frisk ide!

Så henter vi farmor Irli og tager hjem til juleaften.

Lige nu sidder vi og ser StandupDk og det er svært at få skrevet, når der skal grines! Johanne ville ikke i seng før kl. 24, fordi hun er meget spændt på sin kalendergave og tumler ud om et øjeblik, når der er “sideskift” i showet, for at hente pakken – hihi – jeg kan ikke engang selv huske, hvad jeg har købt, så jeg er såmænd lige så spændt! Det kan være underholdende med en dårlig hukommelse!

Mere imorgen! OG GLÆDELIG JULETRÆ!

