wintercover

Krukkerne er kommet under dække. Vi klarede det på ½ time, Johanne og jeg, og vi fik givet kaninen rent halm. Godt gået af os og vi fik lidt luft. – Men ellers, så er Johanne og jeg altså godt trætte af at være nede og syge, så vi har besluttet, at imorgen – torsdag – tager vi op og køber ind, når Johanne har været til blokfløjte-undervisning. Det skal så være en slags optakt til, at Johanne fredag skal prøve at tage i skole i 4 timer og så ser vi, om hun undgår, at feberen går op igen. Det er altså træls det her. Efter en lille tur med Familieværkstedet tirsdag (som en lille test) havde hun feber igen det næste døgn. SUK.

Vi har været på den nu i næsten 2 uger, så vi går hinanden på nerverne og er begge to død-trætte HELE TIDEN. Heldigvis ser det ud til, at vi har undgået lungebetændelser. Jeg synes også, det har været nok som det er og det har været en meget hård omgang. Og derudover har jeg skullet forsøge at undgå, at der kom nogen ind i huset og blev smittet. Kun Birgitte har været her, for at se til os og har heldigvis ikke fået smitten. Og så kom Naja lige forbi med nogle fisk, men hun fik ingen kram.

Jeg savner altså de, der kommer og går her. Heldigvis har Thomas og Ann mod på at komme her på lørdag og så håber jeg, det er indledningen til, at vi får lidt mere normale tilstande og så bliver Birgitte også lidt aflastet ;-D den lille stakkel! Hun bliver nærmest overfaldet, for at få nogle nyheder om verden udenfor – altså lige her udenfor!

Og så har jeg ellers vundet 300,- på en hjemmeside med ting og sager: http://hjemmebutikken.dk Det er et rent slaraffenland af masser af dimser og sager, man absolut godt kan undvære, men det er så hyggeligt og jeg fandt nogle kroge og et tæppe, så jeg er altså bare heldig!

Nu skal jeg lige se til min Blog med malerierne og så er det vist sengetid. (der er link til siden her til højre) under LINKS – ikke det under kategorier.

