Hello og hold op, hvor vi er forkølede og dårlige!

Begge 2 ligger brak, fordi ledene gør ondt, snotten løber, hosten overdøver fjernsynet og begge 2 har fået hjernerne erstattet af vat og væske.

Alligevel bagte vi idag 2 kager, ryddede op i køkkenet, rensede akvariepumperne og fik noget lækkert at spise ! Er det ikke fantastisk, at vi kunne? på trods af, at vi hellere ville ligge – begge 2. Det er højdepunktet af kedsomhed og den søde tand, når man kan mande sig sådan op, men det “hjalp” lidt, at vi alligevel skulle op og igang, fordi hjemmehjælpen skulle komme og der skulle vaskes tøj, så det kunne blive hængt op.  Og det hele foregik hele dagen i god ro og orden, med en Johanne, der hele tiden var parat til at hjælpe.

Ellers fik Johanne lavet en masse på computeren og skrevet i sin dagbog, set tegnefilm, hører lige nu musik og kommer ind senere for at se film, før vi skal i seng.

Derudover håber jeg, at jeg snart kan fortælle, hvordan vi begge kommer på det kursus, jeg skrev om en af de foregående dage, for det ser ud til, at det ønske, jeg formulerede og sendte ud, kommer til at kunne lade sig gøre, så det må være tæt på et mirakel ! Jeg vender tilbage til det, ville bare lige give luft for min forbløffelse og taknemmelighed.

