Det er ikke nogle særligt rare dage, jeg har for tiden. Jeg ved ikke præcis, hvad der er galt, men jeg har det rigtigt dårligt og mine smerter er næsten u-udholdelige. Det betyder endnu dårligere humør end ellers, færre ting i orden her i huset og jeg er håbløst bagud med haven. Det giver yderligre en dårlig samvittighed og så kører det derudaf …

Idag kom Johanne så hjem før tid fra FDF-weekend, fordi hun var dårlig. Det var synd, for hun er ellers glad for turene og – tror jeg – for at komme lidt hjemmefra. Nu sidder vi og ser HotShots, spiser småkager (herligt, når man har kvalme!) og hygger. Det skal nok gå.

Der er nu ikke noget som at grine. Det er svært at blive ved med at være i dårligt humør, når der er en sjov film på og forinden vi satte den på, var der gæster, der fik mig op med humøret, vi satte Geo på før HotShots og så er det dårlige humør altså ødelagt!

Det bliver så ikke til så meget med at få skrevet her, men det må så komme en anden dag. Vi ses.

