Her fortæller jeg om hvad som helst, der falder mig ind.

Noget af det, jeg har skrevet til andre i mails om haven f.eks. bliver skrevet herind, for det er min tanke, at venner og familien i Jylland osv. skal kunne smutte ind, når det passer dem, og se, om der er noget nyt her fra huset.

Det var egentlig det, jeg ville lave en hjemmeside til, men jeg kan ikke finde ud af at gøre det ordenligt, og så fik jeg foreslået en blog! Hyggeligt og meget nemmere. Jeg tror nu alligevel, at det kan blive ret personligt og pænt, for jeg kan se, at der er nogle muligheder for at tilpasse det, så det vil jeg gå i gang med at udforske!

På denne måde – med at offentliggøre mine tanker og fortælle om mit liv her – får jeg en følelse af at “blive set”, for det er noget, jeg arbejder meget med – at jeg har svært ved at være en eksistens, nu hvor jeg ikke har et arbejde og stort set ikke er andet pt. end Johannes mor.

At være Johannes mor er selvfølgelig en meget vigtig opgave, men hvad så, når hun flytter hjemmefra?

