Opgiver at lave en hjemmeside! Har jeg fået anbefalet at prøve en Blog. Og det gør jeg så nu.

Formålet med overhovedet at gøre noget som helst, der skulle på internettet, er at bevare kontakten til de, jeg kender. Det er ikke nemt i hverdagen at få det til at lykkes, for jeg bruger meget tid og energi på at leve med kroniske stærke nervesmerter, som godt kan æde en god del af idyllen i et liv.

* at bevare kontakten med familien i Jylland, som jeg sjældent kan besøge.

* at give familie, venner og bekendte mulighed for at følge med i, hvad der sker her i mit hjørne

* at vise, jeg er i live!

Efterhånden som jeg må se i øjnene, at jeg ikke kan definere mig selv i kraft af et arbejde/erhverv, må jeg jo definere mig selv på anden måde. Den enkleste måde er at lave noget støj, så der bliver lagt mærke til, at jeg er her endnu, men det kan i længden blive temmeligt enerverende for omgivelserne, så jeg må i gang med noget andet.

Derfor er jeg f.eks. i gang med at male billeder. Det er også en måde at vise sin eksistens og så får jeg brugt nogle af alle mine følelser til noget kreativt.

Så det var indledningen til min blog, og den må så se at få sit eget liv!?

